Деталі Перейти
Авто куплено 30.12.14р., Експлуатується з 2015р. Був моїм службовим автомобілем, потім викупив в особисте користування. Машина офіційна, до 120 тис. обслуговувалась на порш україна на петрівці, потім у спеціалізованому профільному сто. Постійний повний привід 90x10, муфта халдекс 5го покоління, може розподіляти крутний момент, від 10 до 50 відсотків на задню вісь. Олива в муфті та редукторах змінювалася кожні 50 тис. Найнадійніший та економічний дизельний 2.0 двигун. Олива та фільтра в ньому змінювалися кожні 8 тисяч. Встановлено стейдж 1, потужність збільшена до 180 конячок, крутний момент під 400. Просто паровозна тяга, повний салон людей + речі + клімат, їдеш і не відчуваєш навантаження. Коробка класичний надійний гідротрансформатор Айсін на 6 ступенів. Масло в коробці та фільтр змінювалися кожні 50 тис. У рідній фарбі, не бите, звичайно є маленькі скольчики на капоті, десь подряпини від дверей на парковці, і людей з тачками. Бонусом: в машині із заводу не встановлений фільтр сажі, відповідно двигун дихає легко, немає геморою з регінерацією фільтра, егр не засмічується. Зимова гума гудієр один сезон пройшла, літня мишлен в гарному стані. Світло діодне рефлекторне. Сигналізація з кодом без додаткових брилоков. Перевірка на будь-якому сто на ваш вибір.