Існує думка, що покупка будь-якого транспорту з рук, — це лотерея. Однак AutoStar впевнений, що той, хто зважено підходить до процесу підбору, обов'язково виграє в неї. Ми допоможемо розібратися, в яких випадках ризик придбати бите авто виправданий, а коли краще відмовитися від невигідного вкладення.
Зацікавленість битими закордонними транспортами серед українців продовжує зростати. Чому? Причина полягає у значній економії. Так, відремонтований американський автомобіль, наприклад, обходиться в середньому на 20-40% дешевше, ніж цілий на вітчизняному ринку. Усунувши невеликі технічні пошкодження, водій може ще не один рік успішно використовувати таку машину. Крім цього, купити за прийнятну ціну можна люксове авто зі світовим ім'ям, а не задовольнятися «середнячком».
Якщо ви хочете максимально бути впевненим у своєму рішенні, перегляньте каталог AutoClub365 з пропозиціями вживаних авто. Увімкнувши перемикач «авто після ДТП», ви ознайомитесь з оптимальними варіантами.
Існує ціла низка основних вузлів та агрегатів, при порушенні яких автомобіль приречений. Якщо під час ДТП були зачеплені критично важливі складові транспортного засобу, покупка такої машини для нового власника загрожує постійним дорогим ремонтом. Виділимо моменти, коли дефекти є небезпечними для експлуатації.
Передня частина кузова легко піддається ремонту, бо більшість деталей знімні. Правда, це коштує дорого. Те саме можна сказати й про задню частину. Хоча необхідно розуміти, що все залежить від сили удару.
При ударі в бокову частину порушується геометрія кузова, яку відновити до заводської міцності неможливо. В результаті — утворення проміжків. Кришка капота та багажник заїдатимуть або погано закриватимуться. А також можуть піти тріщини на склі. Такі авто поводяться непередбачено на дорозі.
Щоб самостійно розібратися, наскільки сильно була пошкоджена бокова частина дверей, можна використовувати товщиномір. Свіжі сліди фарби, зазвичай, говорять про те, що авто нещодавно фарбували після ремонту. Якщо рівень в межах 200 мкм, це означає, що було просто підфарбування. А показники понад 300 мкм свідчать про ґрунтування деталей після аварії.
Якщо подушка безпеки спрацювала, швидше за все, була серйозна аварія. Плюс до цього, транспорт із заміненими подушками стає вкрай вразливим — наскільки ефективно вони спрацюють наступного разу, складно передбачити.
Нижній удар по двигуну — найнебезпечніший, адже візуально неможливо визначити ступінь пошкоджень. Враховуючи, що двигун і коробка передач знаходяться поруч один з одним, під час ДТП обидва механізми деформуються.
До легких пошкоджень, після яких деталі можна замінити, не шкодячи безпеці водія та пасажирів, відносяться:
Автомобіль, що пережив ДТП, можна розглядати для покупки, але у випадку, якщо вам відома його історія і ви зважили можливі фінансові ризики. Щоб підстрахувати себе, AutoStar радить провести якісну технічну експертизу до угоди. ТО допоможе окреслити коло проблем, із якими новому власнику доведеться зіткнутися. Отже, ви не купите «кота в мішку».